NAKO jako przykład dobrych praktyk biznesowych

Nettle wspiera biznesy prowadzone z pasją. A takim z pewnością jest NAKO.

Pomysł na NAKO zrodził się z pasji do natury, kosmetyków i holistycznego podejścia do pielęgnacji. Na rynku dostępna jest coraz większa liczba producentów bazujących na naturalnych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach składnikach. Ogromny wybór
i wszechobecna moda na ekologię sprawia, że łatwo można stracić czujność i dać złapać się na chwytliwy frazes reklamowy. Jakie produkty wybrać? Jak weryfikować ich skład? Gdzie szukać rzetelnych informacji? Odpowiedzią jest właśnie NAKO.

Czym jest NAKO?

NAKO to sklep internetowy z naturalnymi, starannie wyselekcjonowanymi kosmetykami
i akcesoriami do naturalnej pielęgnacji. Wybierając asortyment, sklep stawia na polskie marki. Obecnie w ofercie posiada kosmetyki z wielu renomowanych firm (m.in. Mokosh, Anwen, ZEW for Men, Bydgoska Wytwórnia Mydła, Cztery Szpaki, Ministerstwo Dobrego Mydła). Asortyment jest stale poszerzany o nowe marki. Część produktów – takich jak mydła czy świece – są wytwarzane ręcznie.

NAKO to także przekonanie, że piękno pochodzi z holistycznego podejścia do dbania o siebie
i innych. Marka zwraca uwagę na ogromne znaczenie nie tylko pielęgnacji twarzy, ciała czy włosów, ale również zdrowie duszy. Dbając o tworzenie i propagowanie odpowiednich treści
w strefie wiedzy, chce stworzyć wokół NAKO społeczność, która będzie chciała nie tylko poznawać tajniki naturalnych kosmetyków i pielęgnacji ciała, ale również dbać o dobrostan duszy.

Dlaczego warto wybrać NAKO?

NAKO to coś więcej niż kolejny sklep internetowy z kosmetykami. NAKO to:

Niewielki zespół zaangażowanych osób pracujących nad marką od samego początku sprawia, że NAKO nieustannie się rozwija, pozostając blisko natury.

Testują i starannie selekcjonują swój asortyment, aby ich klienci mieli pewność, że produkty, które kupują były naprawdę wysokiej jakości. Filozofia NAKO to wybór kosmetyków bazujących wyłącznie na składnikach naturalnych, o zweryfikowanych przez ekspertów składach oraz certyfikatach potwierdzających jakość, pochodzenie oraz nietestowanie na zwierzętach.

Natura jest dla nich ważna. NAKO stara się, aby dostępny asortyment był w opakowaniach ze szkła, recyklingu, a akcesoria do rytuałów pielęgnacyjnych - wielokrotnego użytku. Troska o środowisko przejawia się także w wysyłce zamówień w duchu eko i less waste. Wszystkie zamówienia pakowane są w kartony, które można ponownie wykorzystać. Produkty zabezpieczane są kartonowymi przekładkami i tekturą falistą, a wnętrze paczki wypełnia zgnieciony papier lub ekologiczny skropak, który jest w pełni biodegradowalny i rozpuszcza się w wodzie. Kartony oklejane są papierową taśmą.

NAKO dokłada wszelkich starań, aby maksymalnie wykorzystywać opakowania i materiały zabezpieczające, które trafiają do sklepu. Świadomie podchodzą także do relacji biznesowych i nawiązują współpracę tylko z tymi firmami, dla których natura jest równie ważna.

Marketing NAKO opiera się w głównej mierze na działaniach online. Obecność w mediach społecznościowych (takich jak Facebook, Instagram) oraz reklamy dedykowane sprawiają, że społeczność NAKO wciąż rośnie.

Poznaj NAKO i przekonaj się sam!

Marketing NAKO opiera się w głównej mierze na działaniach online.
Chcesz wiedzieć jak to robimy? Sprawdź:

Podobał Ci się artykuł?